PPC reklama
PPC reklama ve vyhledavačích by měla být základem Vaší propagace na internetu. Jedná se o reklamu založenou na pull principu. To znamená, že potenciálnímu zákazníkovi nabídne Váš produkt právě v okamžiku, když jej hledá a má tedy o něj zájem.
Přednosti PPC reklamy
-
Možnost přesného cílení
Vaše reklamy se zobrazí pouze tomu, kdo má o Vaše zboží nebo služby zájem. Zároveň budeme kampaně umisťovat pouze na plochy, kde bude mít reklama nejvyšší účinnost.
-
Efektivnost
Neplatíte za zobrazování reklamy, ale pouze za uskutečněný proklik, tj. za skutečného návštěvníka.
-
Naprostá kontrola
U PPC reklamy si můžete vždy stanovit přesnou částku, kterou chcete do reklamy investovat. Ta se může flexibilně měnit podle Vašich aktuálních požadavků a možností. Součástí správy PPC kampaní je monitoring nákladů a efektivnosti jejich využití. Budeme Vás proto pravidelně pomocí reportů informovat o tom, kolik návštěvníků PPC reklama přivedla, kolik Vás stojí jeden návštěvník či jedna objednávka uskutečněná přes PPC kampaň atp. Zároveň Vám umožníme přístup k online statistikám. Máte tedy naprostou kontrolu nad tím, jak je s Vašimi penězi nakládáno.
Správa PPC kampaní zahrnuje:
-
Stanovení cílů kampaně
Na základě konzultace s Vámi a důkladné analýzy Vaší webové prezentace a konkurentů stanovíme cíle reklamní kampaně.
-
Definování klíčových slov
Pro PPC kampaně stanovujeme taková klíčová slova, která jsou v souladu s cíli kampaně, vystihují zaměření webové prezentace, jsou hledaná cílovou skupinou zákazníků a neprodraží se. Klíčová slova samozřejmě v rámci správy kampaní neustále testujeme a upravujeme tak, aby reklamy byly co nejefektivnější.
-
Vytvoření cílených a přesvědčivých textů
Pro vysokou účinnost PPC kampaní jsou velmi důležité poutavé a přesvědčivé reklamní texty. Proto neustále texty testujeme a upravujeme tak, aby působily přesně na ty uživatele, kteří patří do Vaší cílové skupiny.
-
Analýza vhodnosti ploch a výběr vhodného PPC systému
Na základě cílů kampaně a cílové skupiny analyzujeme vhodnost jednotlivých ploch. Podle výsledků této analýzy pak vybereme vhodný PPC systém tak, aby byla Vaše reklama co nejúčinnější.
-
Vyhodnocování statistik a vytváření pravidelných reportů
Pravidelně vyhodnocujeme statistiky z PPC systémů a kampaně upravujeme tak, aby byla jejich účinnost co nejvyšší. Abyste měli přehled o proinvestovaných částkách a jejich návratnosti, zasíláme pravidelně reporty a získáte i přístup k online statistikám. Frekvenci zasílání reportů si volíte sami.
V jakých systémech PPC reklamu spravujeme?
Zavádíme kampaně do následujících PPC systémů:
- Google AdWords
- Sklik
- Etarget
- AdFox
Vaše reklama se tak bude zobrazovat na největších českých vyhledavačích (Google.cz, Seznam.cz, Centrum.cz, Atlas.cz) a stovkách dalších partnerských webů těchto systémů.
Chcete-li zvýšit návštěvnost přesně cílenou reklamou, kontaktujte nás.