PPC reklama

PPC reklama ve vyhledavačích by měla být základem Vaší propagace na internetu. Jedná se o reklamu založenou na pull principu. To znamená, že potenciálnímu zákazníkovi nabídne Váš produkt právě v okamžiku, když jej hledá a má tedy o něj zájem.

Přednosti PPC reklamy

  • Možnost přesného cílení

    Vaše reklamy se zobrazí pouze tomu, kdo má o Vaše zboží nebo služby zájem. Zároveň budeme kampaně umisťovat pouze na plochy, kde bude mít reklama nejvyšší účinnost.

  • Efektivnost

    Neplatíte za zobrazování reklamy, ale pouze za uskutečněný proklik, tj. za skutečného návštěvníka.

  • Naprostá kontrola

    U PPC reklamy si můžete vždy stanovit přesnou částku, kterou chcete do reklamy investovat. Ta se může flexibilně měnit podle Vašich aktuálních požadavků a možností. Součástí správy PPC kampaní je monitoring nákladů a efektivnosti jejich využití. Budeme Vás proto pravidelně pomocí reportů informovat o tom, kolik návštěvníků PPC reklama přivedla, kolik Vás stojí jeden návštěvník či jedna objednávka uskutečněná přes PPC kampaň atp. Zároveň Vám umožníme přístup k online statistikám. Máte tedy naprostou kontrolu nad tím, jak je s Vašimi penězi nakládáno.

Správa PPC kampaní zahrnuje:

  • Stanovení cílů kampaně

    Na základě konzultace s Vámi a důkladné analýzy Vaší webové prezentace a konkurentů stanovíme cíle reklamní kampaně.

  • Definování klíčových slov

    Pro PPC kampaně stanovujeme taková klíčová slova, která jsou v souladu s cíli kampaně, vystihují zaměření webové prezentace, jsou hledaná cílovou skupinou zákazníků a neprodraží se. Klíčová slova samozřejmě v rámci správy kampaní neustále testujeme a upravujeme tak, aby reklamy byly co nejefektivnější.

  • Vytvoření cílených a přesvědčivých textů

    Pro vysokou účinnost PPC kampaní jsou velmi důležité poutavé a přesvědčivé reklamní texty. Proto neustále texty testujeme a upravujeme tak, aby působily přesně na ty uživatele, kteří patří do Vaší cílové skupiny.

  • Analýza vhodnosti ploch a výběr vhodného PPC systému

    Na základě cílů kampaně a cílové skupiny analyzujeme vhodnost jednotlivých ploch. Podle výsledků této analýzy pak vybereme vhodný PPC systém tak, aby byla Vaše reklama co nejúčinnější.

  • Vyhodnocování statistik a vytváření pravidelných reportů

    Pravidelně vyhodnocujeme statistiky z PPC systémů a kampaně upravujeme tak, aby byla jejich účinnost co nejvyšší. Abyste měli přehled o proinvestovaných částkách a jejich návratnosti, zasíláme pravidelně reporty a získáte i přístup k online statistikám. Frekvenci zasílání reportů si volíte sami.

V jakých systémech PPC reklamu spravujeme?

Zavádíme kampaně do následujících PPC systémů:

  • Google AdWords
  • Sklik
  • Etarget
  • AdFox
  • Facebook

Vaše reklama se tak bude zobrazovat na největších českých vyhledavačích (Google.cz, Seznam.cz, Centrum.cz, Atlas.cz) a stovkách dalších partnerských webů těchto systémů.

Chcete-li zvýšit návštěvnost přesně cílenou reklamou, kontaktujte nás.

APPDATA, s.r.o., Prokopova 156/11, 130 00 Praha 3
e-mail: info@appdata.cz,
Copyright © 2010, APPDATA, s.r.o.