Administrace
Součástí elektronického obchodu je samozřejmě administrační část. Zde jsme taktéž schopni vytvořit téměř cokoliv dle individuálních požadavků zákazníka.
Nejčastější funkce v administraci jsou:
- správa objednávek včetně vyhledávání podle parametrů
- správa zákazníků
- správa statických stránek
- podpora skladové evidence
- podpora automatického importu ceníků a skladové dostupnosti od různých dodavatelů
- generování faktur na základě objednávek a jejich export do PDF
- možnost propojení s internetovým bankovnictvím
- možnost nastavení akcí
- možnost tvorby akčních setů ze zboží
- správa souvisejícího zboží
- možnost zadávání reklamních bannerů na stránky
- správa zboží včetně kategorií, výrobců, vlastností (možnost hromadných změn)
- hromadný import obrázků a dokumentů ke zboží
Vytvoříme samozřejmě také rozhraní pro administraci firemní webové prezentace.